Garantie door ZBM Nederland B.V.
Garantievoorwaarden
De garantievoorwaarden van ZBM Nederland zijn beschreven in artikel 7 van de Algemene Voorwaarden Zakelijk.
Milwaukee servicedealer
ZBM Nederland is een officiële Milwaukee servicedealer. Wij hebben een groot assortiment Milwaukee producten. Wij zijn gespecialiseerd in Milwaukee gereedschap en servicen alleen Milwaukee machines die door ZBM Nederland verkocht/geleverd zijn. Voor een onderhoud/reparatieopdracht kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Milwaukee Garantie
Standaard wordt een Milwaukee machine verkocht met 12 maanden garantie. Milwaukee heeft voor u een extra service zonder extra kosten om de garantietermijn van uw Milwaukee gereedschap te verlengen. Het enige dat u hoeft te doen is uw nieuwe Milwaukee machine(s) binnen 30 dagen na aankoopdatum te registreren voor garantie bij de fabrikant.
U geniet van verlengde garantie als u zich via de website van de fabrikant heeft aangemeld voor garantie. Registreer uw Milwaukee machine (s) online voor extra garantie. Als u garantie claimt van uw Milwaukee gereedschap dan vragen wij het garantiebewijs/aankoopnota te overleggen. Voldoet de ingediende machine aan de garantievoorwaarden, dan wordt de reparatie/onderhoud als garantieopdracht uitgevoerd. Probeer de Milwaukee machine niet te herstellen zonder de toestemming van de fabrikant of diens vertegenwoordiger of uw dealer. De garantie geldt niet voor gebreken die het gevolg zijn van normale slijtage, nalatigheid, gebrekkig onderhoud, ongeautoriseerde reparatie of het gebruik op een verkeerde spanning.
Pullman-Ermator Garantie
Op Pullman-Ermator machines en toebehoren is een 12-maanden fabrieksgarantie van toepassing voor materiaal- en fabricagefouten. De garantie kan worden verlengd tot 36 maanden bij het retourneren van het bijgevoegde garantiebewijs. Probeer de stofzuiger niet te herstellen zonder de toestemming van de fabrikant of diens vertegenwoordiger. De garantie geldt niet voor gebreken die het gevolg zijn van normale slijtage, nalatigheid, gebrekkig onderhoud, ongeautoriseerde reparatie of het gebruik op een verkeerde spanning.
In geval van een klacht, dient de stofzuiger of een overeengekomen deel ervan te worden teruggestuurd naar onze plaatselijke verdeler voor garantieonderzoek en voor eventuele reparatie of vervanging.