Heeft u vragen over de getoonde artikelen, of, wilt u een gepersonaliseerde offerte ontvangen voor grote aantallen artikelen, kunt u op verschillende manieren contact met ons opnemen:
U kunt ons bellen op +31 10 484 00 00, wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:00 - 17:00 uur.
U kunt naar de accountpagina door de link klantaccount te volgen: u maakt eenmalig een eigen e-mail account aan zodat al uw e-mails bewaard worden op deze pagina en u snel en gemakkelijk vorige berichten kunt terugvinden.
U kunt ons bezoeken in onze showroom te Rotterdam, desgewenst met een showroom afspraak zodat u snel en ‘to the point’ wordt geholpen.
Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel via https://www.thuiswinkel.org/.
Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.